MARKETINGOWY PORADNIK DIETETYKA


Niektórzy twierdzą, że jeśli nie ma Cię w internecie, to nie istniejesz. Z biznesowego punktu widzenia jest to w dużej mierze prawda. Internet ma ogromny potencjał i jego niewykorzystanie może doprowadzić do marketingowego zgonu. Jak wobec tego ożywić swoją markę, będąc dietetykiem i zbudować wizerunek eksperta? Poznajcie obszary, na których warto zaistnieć. Korzyści mogą okazać się zabójcze!



Sprawdźcie, gdzie warto prowadzić swoją internetową działalność. Dziś krótki przewodnik po marketingowej cyberprzestrzeni. W kolejnych częściach poradnika przyjrzymy się bliżej poszczególnym kanałom marketingowym.

Dietetyk a strona internetowa / blog 

Każdy dietetyk powinien mieć swoją stronę internetową. Naprawdę warto zbudować swoje  miejsce w sieci. Dlaczego? Pomaga to nie tylko w promowaniu własnej marki, ale też w budowaniu wizerunku eksperta. Pokaż, że jesteś specjalistą w swojej dziedzinie. Przekazuj ciekawostki, wyprzedzaj pytania i odpowiadaj na nie. Prezentuj treści, które mogą przyciągnąć potencjalnych czytelników. A od czytelnika do klienta już nie taka daleka droga! 

 

Treści powinny być przystępne. Cóż, badania dowodzą, że obecnie nie czytamy, a skanujemy. Warto umieszczać w nich grafiki, stosować tytuły, śródtytuły, pogrubienia. Przykładowe teksty znajdziesz na stronach:

Dietetyk w social mediach

Jeśli chodzi o zawód dietetyka to w social mediach najbardziej sprawdzi się: Facebook oraz Instagram. Najlepiej, żeby kanały te były kompatybilne nie tylko ze sobą wzajemnie, ale także ze stroną lub blogiem, jaki prowadzisz. Dbaj o to, by treści na tych portalach pojawiały się często (najlepiej raz dziennie). Facebook „lubi” krótkie treści, ciekawostki, bieżące informacje. Z kolei Instagram to głównie zdjęcia i hashtagi. Skłaniaj do interakcji, bo to właśnie one odpowiadają za zasięg. Przykładowe konta instagramowe i facebookowe związane z dietetyką:

 

Sprawdź te konta:

 

 

 

 

                   

Sprawdź te konta:


Ranking najlepszych Dietetyków w Polsce

To oczywiste, że każdy kto szuka specjalisty, chce trafić do najlepszego. Zepsuł Ci się komputer? Zanosisz go do dobrego serwisu. Usterka w samochodzie? Szukasz sprawdzonego warsztatu. Im cenniejszy przedmiot, tym bardziej zależy nam, żeby uzyskać pomoc prawdziwego eksperta. Jeśli chodzi o nasze własne ciało i samopoczucie tym bardziej kierujemy się do  najlepszych. Ale obecnie bardzo często kierujemy się najpierw opinią w internecie

Konto w Rankingu Dietetyków Dietdoctor pozwala zaistnieć jako najlepszy dietetyk w mieście, ale daje też możliwość nowoczesnej  obsługi Pacjentów, którzy za pomocą kilku kliknięć mogą umówić się na wizytę. Recepcja online 24 godziny na dobę to prawdziwa wygoda! To też świetny sposób na pozyskanie nowych Pacjentów dla każdego Dietetyka.  

 

 

Cóż, żyjemy coraz bardziej w cyberprestrzeni i coraz więcej rzeczy robimy online. Zamawiamy jedzenie, płacimy rachunki czy… umawiamy się na wizytę do specjalisty. 

Copyright 2024 Dietetykpro - wszelkie prawa zastrzeżone

Code & Design by

Strona wykorzystuje cookie

Strona dietetykpro.pl korzysta z ciasteczek w celu realizacji usług oraz dopasowania komunikacji do zainteresowań użytkownika. Korzystając z niej akceptujesz Politykę Prywatności